Ακύρωση παραγγελίας
Ακύρωση της παραγγελίας γίνεται στις παρακάτω περιπτώσεις :
– Κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας και ενώ βρίσκεστε στο “Ταμείο” μπορείτε να πατήσετε το κουμπί “Αδειάστε το καλάθι σας” ώστε να διαγραφούν τα είδη που έχετε προσθέσει στο καλάθι σας.
– Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να μας καλέσετε και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.
– Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας.
Για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την παραγγελία επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail αναφέροντας τον Κωδικό Αριθμό Παραγγελίας και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας.
Επιστροφές προϊόντων
Κάνοντας τις αγορές σας από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους στις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του καταστήματος πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής ποιότητας ή ελαττωματικά προϊόντα (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, είτε στην αποστολή, προϊόντα κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π.).
Στις παραπάνω περιπτώσεις ο πελάτης έχει την επιλογή είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, μετά την παραλαβή, να επιστρέψει το προϊόν, εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της παράδοσης.
Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε η εταιρία μας διατηρεί το δικαίωμα να μην αποδεχτεί την επιστροφή και την αντικατάσταση.
Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. invoice, τιμολόγιο κ.ο.κ), και θα πρέπει απαραιτήτως να έχει προηγηθεί συνεννόηση με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.